Наукові проекти - Метод Козявкіна

Наукові проекти

The 13th International Conference on Disability, Virtual Reality and Assistive Technologies
Презентація проекту AbleGames в Португалії

8-10 вересня 2021 року відбулась 13 Міжнародна конференція інвалідності, віртуальної реальності та асистивних технологій.

new project AbleGames received a grant from the European Commission
Новий проект AbleGames отримав фінансування від Європейської Комісії

Мета нового проекту AbleGames - створення онлайн-сервісу з персоналізованими комп’ютерними іграми для людей з ДЦП.

 

Запрошуємо пацієнтів взяти участь в новому клінічному дослідженні

Клінічне дослідження “Вплив Системи інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації на дітей з церебральними паралічами”.

title of International Neurourology Journal
Оцінка впливу Методу професора Козявкіна на рухові функції

Результати нашої тривалої наукової роботи опубліковані в статті «Changes in motor functions in children with cerebral palsy after the course of Intensive Neurophysiological Rehabilitation: a single-blind study» у п’ятому номері Міжнародного...

hand function research
Оцінка впливу Системи інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації на функцію руки пацієнтів з ДЦП

Порушення функції руки часто спостерігаються у пацієнтів із ДЦП. Це значно обмежує щоденну діяльність дитини та змушує батьків звертатись за медичною допомогою. Саме тому науковий колектив Міжнародної клініки відновного лікування розпочав...

Neuroflexor
Вплив спінальної маніпуляції на спастичність м’язів

Метою даного дослідження є оцінка впливу біомеханічної корекції хребта на спастику м'язів і спритність рук хворих на ДЦП.

В ході дослідження було кількісно виміряно м'язову спастичність у 29 хворих на ДЦП до реабілітації, після однієї спінальної...

Horizon 2020
Ігрофікація для кращого життя

Науковий проект з розвитку реабілітаційної ігротерапії для дітей з церебральними паралічами отримав фінансову підтримку від Європейської комісії в рамках програми Горизонт 2020.

KineTron
Застосування людиноподібного робота в реабілітації дітей з церебральними паралічами

Швидкий розвиток робототехніки відкриває нові горизонти в різних сферах діяльності людини. Останнім часом вивчається можливість використання людиноподібних соціальних роботів в реабілітації.

GAMEAbling
«GAME-ABLING» - Науковий проект 7-ї Рамкової програми Європейського Союзу

У грудні 2012 року офіційно розпочав свою роботу науковий проект «GAME-ABLING» зі створення платформи реабілітаційних ігор для пацієнтів з церебральним паралічем.